بازدید 49608
دو هزار و سیصد و بیست و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ادعای جدید درباره قتل‌های زنجیره‌ای / آیا احمدی نژاد و خاتمی با یکدیگر دیدار کرده اند؟ / توصیه سردار نقدی به نیرو‌های سپاه و بسیج: از واکسن خارجی استفاده نکنید

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: وصیت‌نامه جدیدی از آیت الله هاشمی وجود ندارد / هشدار ظریف به ترامپ درباره هرگونه ماجراجویی علیه ایران / گنجی: اصلاح‌طلبان با رسانه‌های معاند مواضع مشترک دارند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۲۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸ 24 December 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

بازداشت همه اعضای شورای شهر ساری

به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران، در ادامه رسیدگی به پرونده تخلفات مالی شهرداری و شورای شهر مرکز استان، آخرین عضو شورای شهر ساری به اتهام فساد مالی با دستور قضایی توسط سازمان اطلاعات سپاه کربلا دستگیر شد. شایان ذکر است؛ وی آخرین بازمانده اعضای شورای شهر ساری بوده است. دستگاه قضایی استان طبق فرامین مقام معظم رهبری و در راستای اهداف اعلامی ریاست معزز قوه قضاییه با رویکرد مقابله با انواع فساد اقتصادی و مالی، مصمم است با به دست آوردن مستندات و دلایل کافی؛ ریشه‌های فساد را در استان بخشکاند تا مردم شاهد اجرای عدالت در تمام سطوح جامعه باشند.

پاسخ شورای شهر تهران به فرمانداری در مورد تابلوی خیابان شجریان


علی اعطا در گفت وگو با ایسنا، در مورد اظهارات فرماندار تهران مبنی بر لزوم طی شدن مراحل قانونی مصوبه شورا برای نامگذاری خیابانی بنام استاد شجریان گفت: کلیه مصوبات شورا به فرمانداری تهران به عنوان دبیرخانه هیات تطبیق مصوبات ارسال می شود. اما هیات تطبیق مصوبات که یکی از اعضاء آن فرماندار است، در مقام تایید یا رد مصوبات نیست، بلکه صرفا در مهلت دو هفته ای، می تواند نسبت به مصوبه ای اعتراض کند. اعطا با بیان اینکه در مورد مصوبات نامگذاری در شورای شهر براساس قانون اصلا نباید این فرآیند طی شود، افزود: دقت داشته باشید که در مورد مصوبات نامگذاری ها اصلا فرایند فوق الذکر طی نمی شود و صرفا جهت اطلاع به فرمانداری ارسال می شود و بحث مهلت دو هفته ای و اعتراض یا رد و تایید نیز اساسا مطرح نیست. فرماندار نمی تواند مکاتبه کند و بگوید دلایل و معیارهای این نامگذاری ها چیست. وی با اشاره به سخن فرماندار تهران درمورد رد مصوبه نامگذاری معبری به نام شجریان گفت: بر خلاف مطلب عنوان شده این مصوبه نیز برای هیات تطبیق جهت اطلاع ارسال شده است و به طور کلی رد و تایید و سوال درباره معیارهای نامگذاری، کار فرمانداری و هیات تطبیق نیست.

هشدار رئیس قوه قضائیه درباره قمار در فضای مجازی


رییس قوه قضاییه گفت: نباید اجازه دهیم فضای مجازی بستری برای قمار، فحشا، فساد، تخلفات حوزه مواد مخدر و یا کلاهبرداری‌ها شود. حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی روز پنجشنبه در دیدار با نخبگان و نمایندگان اقشار خراسان شمالی در بجنورد اظهار داشت: اگر فضای مجازی بستری برای ضربه به اقتصاد و یا ضربه به اخلاق و حریم خصوصی شود، این فضا نمی تواند مفید و قابل استفاده باشد. وی افزود: فضای مجازی همچون اتوبان است که اگر نظم آن برهم زده شود عرصه بر همه تنگ می شود و این خلاف حقوق مردم و حقوق اجتماعی است. وی درباره برخی درخواست‌ها برای سرعت دادن به دادرسی ها و رسیدگی به پرونده ها در دستگاه قضا گفت: اکنون آمار و ارقام از جمله در خراسان شمالی نشان از این دارد که رسیدگی به پرونده‌ها شتاب گرفته و زمان آن کوتاه شده است.

عذرخواهی رسمی شینزو آبه از مردم ژاپن به دلیل برگزاری یک میهمانی شام


شینزو آبه، نخست‌وزیر پیشین ژاپن روز پنج‌شنبه عذرخواهی عمیق خود را به دلیل هزینه‌های غیرقانونی مربوط به برگزاری یک مهمانی شام که دفتر کارش برای هوادارانش برگزار کرده بود، اعلام کرد. به گزارش یورونیوز؛ او با انتشار بیانیه‌ای رسمی «عمیقا از مردم و همه اعضای حزب حاكم و حزب مخالف» عذرخواهی کرد و در مقابل آنها سر تعظیم فرو آورد. این میهمانی شام در سال ۲۰۱۸ میلادی برگزار شده بود و گفته می‌شود که هرکدام از میهمانان آقای آبه برای شرکت در آن ۵ هزار ین (۴۸ دلار) پرداخت کرده بودند. اما نمایندگان مخالف آقای آبه در پارلمان ژاپن اعلام کردند که هزینه برگزاری چنین جشنی آن هم در یکی از هتل‌های مجلل توکیو، بیش از این رقم بوده و دفتر آقای آبه در آن زمان تفاوت قیمت را گزارش نداده و به گونه‌ای روی آن سرپوش گذاشته است. هرچند دادستان‌های ژاپن در جریان رسیدگی به این شکایت، به دلیل کمبود شواهد، اتهامی را علیه اقای آبه مطرح نکردند، به طور رسمی هیرویوکی هایکاوا، دستیار ۶۱ ساله او را متهم کردند. با وجود این، آقای آبه در جریان عذرخواهی رسمی خود از مردم کشورش اعلام کرد: «حتی اگر حسابداری این کار را بدون اطلاع من انجام داده باشد نیز من کاملاً خودم را از نظر اخلاقی در این ماجرا مسئول می دانم.» او افزود در آن زمان مشغول ایفای نقش به عنوان نخست‌وزیر بوده و به همین دلیل برنامه‌ریزی‌های مربوط به این میهمانی را به دیگران واگذار کرده و اصلا خود را درگیر نکرده است.

پرونده سه محکوم به اعدام حوادث آبان به دادگاه انقلاب ارجاع شد


وکیل مدافع محمد رجبی یکی از محکومان به اعدام حوادث آبان سال ۹۸ از ارجاع پرونده موکلش و دو نفر دیگر به شعبه ۲۳ دادگاه انقلاب برای رسیدگی مجدد خبر داد. حسین تاج در این باره اظهار کرد: با توجه به ارسال پیامک به همکارانم مبنی بر  ارجاع پرونده به شعبه ۲۳ دادگاه انقلاب، پرونده امیرحسین مرادی، سعید تمجیدی و محمد رجبی، سه بازداشتی آبان ۹۸، برای رسیدگی مجدد به شعبه ۲۳ دادگاه انقلاب ارجاع شده است. وی افزود: این موضوع هنوز به من ابلاغ نشده است. براساس این گزارش، امیرحسین مرادی، سعید تمجیدی و محمد رجبی سه محکوم به اعدام حوادث آبان سال ۹۸ محکوم شده بودند. حسین تاج چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ ماه از ارائه درخواست اعاده رسیدگی به پرونده این افراد در قالب ماده ۴۷۷، به رییس قوه قضاییه خبر داد. دیوان عالی کشور نیز شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ اعلام کرده بود که «اعاده دادرسی سه محکوم اعدامی حوادث آبان ماه در دیوان عالی کشور پذیرفته شد و پرونده مجددا در شعبه دیگری (هم عرض) رسیدگی می شود.»

گنجی: اصلاح‌طلبان با رسانه‌های معاند مواضع مشترک دارند

عبدالله گنجی، فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: بررسی کردم مواضع شبکه ملکه و صدای آمریکا و همه رسانه های ماهواره ای در محورهای ذیل که در کشور جاری است با طیف پیشرو اصلاح طلبان و تا حدودی دولت صد درصد یکی است. چرا؟

قانون انتخابات ریاست جمهوری
رفراندوم
نظامیان و انتخابات
FATF
مذاکره پسا ترامپ
خرید واکسن
فردوسی پور
بودجه۱۴۰۰

توصیه سردار نقدی به نیروهای سپاه و بسیج: از واکسن خارجی استفاده نکنید

سردار نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت در واکسیناسیون واکسن‌های خارجی کرونا مشارکت نخواهیم کرد.سردار نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: ما متولی امر بهداشت و درمان کشور نیستیم و در تصمیمات تخصصی این حوزه دخالت نمی‌کنیم؛ اما با توجه به توصیه متخصصان، تشکیک‌های جدی کارشناسان دنیا و سوابق بد برخی تولیدکنندگان کنونی واکسن کرونا، به پرسنل سپاه و بسیج تزریق واکسن‌های خارجی کرونا را به دلیل مکانیسم عمل خاص آنها توصیه نمی‌کنیم.وی ادامه داد: در امر واکسیناسیون عمومی واکسن‌های وارداتی هم مشارکت نخواهیم کرد؛ البته برای عموم کشور تصمیم گیری با وزارت بهداشت است. اما اگر واکسن کرونای تولید داخل به مرحله واکسیناسیون عمومی برسد، با کمال میل حاضریم حماسه بسیج در ریشه‌کنی فلج اطفال را تکرار کنیم.

آیا احمدی نژاد و رئیس دولت اصلاحات با یکدیگر دیدار کرده اند؟

شریف زاده درباره خبر دیدار احمدی نژاد و محمد خاتمی گفت: خبر ندارم و فکر هم نمی کنم. هرچه ما به انتخابات نزدیک می شویم شایعات زیادی شکل می گیرد که خیلی هایش خلاف واقع است و فقط برای گرم کردن بازار انتخابات و اهداف دیگر مطرح می شوند. در زمان انتخابات مجلس یازدهم هم مطرح شد که آقای احمدی نژاد و آقای قالیباف چهار دیدار با یکدیگر داشتند و درباره کاندیداها بحث کردند که چه کسانی بیایند، در حالی که همه اش کذب بود. حالا نیز شاید به خاطر کاهش واهمه از مشارکت مردم، چنین چیزهایی برای گرم کردن بازار انتخابات مطرح می شود.

روحانی:‌ جنگ اقتصادی به پایان رسید

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه جنگ اقتصادی به پایان راه خود رسیده است گفت: افتتاح‌های اخیر ضربه بزرگی به استکبار جهانی است که می‌خواستند ایران را تعطیل کنند.آنها در تصورات خامشان می‌خواستند مردم را در صف‌های طولانی گرفتن نان قرار دهند.

هشدار ظریف به ترامپ درباره هرگونه ماجراجویی علیه ایران

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران به اتهام‌زنی رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران در خصوص حملات راکتی به سفارت واشنگتن در بغداد پاسخ داد.ظریف در صفحه توییتر خود نوشت: ترامپ از یک عکس بی‌ارزش برای اتهام‌زنی به ایران استفاده می‌کند.دفعه قبل، ایالات متحده با ادعای ساختگی تسلیحات کشتار جمعی منطقه ما را نابود کرد، 7 تریلیون دلار به باد داد و موجب تلفات 58976 آمریکایی شد. این بار به مراتب بدتر خواهد بود. ترامپ مسئول کامل عواقب هرگونه ماجراجویی در روزهای پایانی کارش خواهد بود.

آخرین وضعیت جسمانی آیت ‌الله مصباح یزدی

قائم‌مقام موسسه امام خمینی(ره) گفت: آیت‌الله مصباح یزدی ضعف جسمانی شدید دارند، وضعیت جسمی تثبیت ‌شده و در منزل تحت مراقبت پزشکان هستند.آیت‌الله محمود رجبی درباره آخرین وضعیت سلامتی آیت‌الله مصباح یزدی اظهار داشت: وضعیت این عالم ربانی ثابت است و تشدید نشده و موضوع خاص و جدیدی نیست. عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه افزود: آیت‌الله مصباح یزدی ضعف جسمانی شدید دارند که گاهی تشدید و گاهی کمتر می‌شود، وضعیت جسمی تثبیت ‌شده و در منزل تحت مراقبت پزشکان هستند. قائم‌مقام موسسه امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: دعای علاقه‌مندان آیت‌الله مصباح یزدی تاکنون مؤثر بوده و درخواست می‌کنیم مردم برای شفای کامل ایشان دعا کنند.

توصیه ضد ایرانی داماد ترامپ به بایدن

داماد و مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا گفت، دولت او «اسرائیل‌دوست‌ترین» دولت این کشور بود و رئیس جمهور بعدی برای توافق با ایران عجله نکند.«جرد کوشنر» روز پنجشنبه گفت، دولت فعلی آمریکا «اسرائیل‌دوست‌ترین» دولتی بوده که او در خاطر دارد. کوشنر در مصاحبه با روزنامه «اسرائیل هیوم» مدعی شد: «ما اسرائیل‌دوست‌ترین دولتی بودیم که به خاطر دارم. اما همچنین بزرگ‌ترین حامی اعراب و مسلمانان بودیم. ما میان مردم منطقه اعتماد ایجاد کردیم و این کار باعث شد اعتبار لازم برای پیشبرد طرح‌های خود را به دست آوریم».داماد ترامپ که در سفر به مغرب به سر می‌برد، افزود:‌ «یکی از پروژه‌هایی که بیشترین لذت را از آن بردم، توافق ابراهیم بود که چهار توافق صلح میان اسرائیل، امارات متحده عربی، بحرین، سودان و مراکش را شامل شد».

وصیت‌نامه جدیدی از آیت الله هاشمی وجود ندارد

«محسن هاشمی» رییس شورای شهر تهران: آخرین وصیت‌نامه شرعی آیت الله هاشمی رفسنجانی مربوط به سال ۱۳۷۹ است. به دلیل زنده بودن برنامه (جهان‌آرا) و طرح سوال درباره وصیت‌نامه آیت الله هاشمی رفسنجانی، از پاسخم درباره وصیت‌نامه برداشت اشتباهی صورت گرفته است. با توجه به رفاقت و همکاری طولانی میان آیت الله هاشمی رفسنجانی و آیت الله خامنه‌ای، مکاتبات متعددی میان آنها صورت گرفته است که از جمله آن، آیت الله هاشمی در چند سال پایانی عمر، مشغول تحریر نامه مشروح به آیت الله خامنه‌ای به عنوان دوست و همراه شصت ساله در مبارزه و انقلاب بودند که البته با رحلت ایشان این نامه ناتمام ماند و بنده به رسم امانت آن را تحویل رهبرانقلاب دادم و وصیت‌نامه جدیدی وجود ندارد./تسنيم

ادعای جدید درباره قتل های زنجیره ای 

محمد نیازی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در زمان رسیدگی به پرونده معروف به قتل‌های زنجیره‌ای، در توضیحاتی به گفت‌وگوی علی یونسی پاسخ داد.

او نوشت: کارشناسان و بازجویان پرونده همگی بدون استثنا، از مدیران شناخته و کارشناسان ارشد و باسابقه وزارت اطلاعات بودند که با درخواست دادسرای نظامی تهران، پس از بررسی‌های لازم و با تأیید و هماهنگی معاونت حفاظت وزارت اطلاعات، به دادسرای مذکور مأمور شدند.

آقای یونسی خطاب به یکی از اعضای تیم تحقیق پرونده قتل‌های زنجیره‌ای، که پیشتر مسئولیت‌هایی چون معاونت امنیت و معاونت بررسی و قائم‌مقامی معاونت ضد جاسوسی و غیره را در وزارت اطلاعات عهده‌دار بوده، در جلسه‌ای با حضور معاون حفاظت وقت وزارتخانه فوق، اظهار داشت: «شما که آمدید خیالم راحت است.» و در ادامه از وی خواست در یک جلسه توجیهی برای مدیران وزارت اطلاعات سخنرانی کند. حال چگونه آقای یونسی به خود اجازه می‌دهد ایشان را شکنجه‌گر و بی‌ارتباط با وزارت اطلاعات بخواند؟!/تاریخ ایرانی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۶۱
اینکه می گویند تحریم اقتصادی به پایان رسید و هشدارها به جز یک بازی سیاسی نیست
پاسخ ها
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
در صورت دیدار احمدی‌نژاد با سران فتنه من این کار او
را به شدت تقبیح می کنم و از شورای نگهبان هم می خواهم او را رد صلاحیت کنند
عبدالله گنجی کی هست؟
پاسخ ها
عباسعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
کادمند کیهانه
آقای گنجی مواضع مشترک هست یعنی چه؟ یعنی چون عده ای گفتند واکسن بخرید و رسانه ملکه گزارش کرده است پس واکسن نباید خرید؟ اصلاح طلبان و رسانه ملکه هر دو نفس می کشند، الان از دید شما نفس کشیدن هم اشکال دارد؟ به جای اینکارها فکر کنید چرا موضاع شما همیشه با مردم 180 درجه زاویه دارد و اقبالتان همیشه در عدم مشارکت مردم قرار دارد. ضمنا هنوز مواضع شما در رابطه با هواپیمای اوکراینی فراموش نشده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
مواضع مردم مواضع مخاطبین اصلاح طلب نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
مهم این است که خط خبری برای ایران چی هست که سیاه نمایی ایجاد شود
اقای گنجی اونها که گفتی مواضع مردم بود که در اون شبکه ها بازتاب پیدا کرده.ولی منم بررسی کردم مواضع تند روهای اصولی در مورد زیر با ترامپ و نتانیاهو دقیقا یکیه و خلاف نظر مردمه
برجام
برجام
برجام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
و با تصویب اف ای تی اف مخالفت کردند
با خرید و استفاده از واکسن خارجی مخالف هستند
با عادی شدن روابط با دنیا مخالفند
با انتخابات آزاد مخالفند
با برداشته شدن تحریم ها مخالفند
با روشن شدن پشت پرده اختلاس ها و رانت خواری مخالفند
و خیلی مخالفت های دیگر با خواست و نظرات اکثریت مردم
جناب سردار نقدی مگه شماها به واکسن کرونا نیازی دارید؟؟ با دستگاه کرونایاب ساخت خودتو کرونا رو رد یابی کنین . دستگاهتان به تولید انبوه رسید هم به دولت ندین که ازش بهره برداری سیاسی کنن مثل واکسن خارجی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
فعلا فاجعه بیل گیتستون در انگلیس رقم خورده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
اگر واقعا اطلاعاتی مستند و علمی دارید که خطرناک است
چرا افشا نمی کنید و اجازه می دهید تا مردم استفاده کنند ؟
ولی اگر موضع تان فقط لجاجت و مخالفت است
که واقعا جای تاسف دارد
که روزی چند صد نفر دارند جان میدهند
و ۵۰ هزار نفر قربانی شده اند
و شما همچنان بر طبل اختلاف سیاسی می کوبید !!!؟
ناشناس
| Canada |
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
خدا این نوابغ رو از ملت ایران کم کم نگیره!!!!!!!
ترامپ رفت
چنان که آب ها به فاضلاب ها رفتند
و بایدن آمد
چنانکه خورشید طلوع کرد
پاسخ ها
شیرویه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
نه اوباما دوست ما بود و نه بایدن چیزی رو عوض خواهد کرد در دنیا قانون جنگل حاکمه هر کسی باید برای خودش تلاش کنه پس به امثال پوتین اردوغان و بایدن و نتانیاهو دل نبندید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
درسته، یاور کاسبین فلاکت مردم طلوع کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
خاک بر سرت که بایدن رو مثل خورشید میدونی
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
دوزار بده آش به همین خیال باش
اصفهانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
ولوله فاضلاب همچنان گرفته است و مجددا از جای
. دیگری بالا زد و جاری شد ...
سردار سپاه درست میفرمایند بهتر است تمام بسیجیان و سپاهیان از روش ابتلا و ایمن سازی طبیعی بهره ببرند. واکسن خارجی را به مردم عادی بزنید.
امید که خود ایشان نیز با همین روش خودشان مصون شوند هر سال.
با روغن بنفشه
چشم به انتظار واکسن آمریکایی نشسته اند
احمدی نژاد نیازی به دیدار با کسی ندارد ، چه خوشتون یاد چه نیاد واقعیت اینه قدرت بلامنازع انتخابات فقط احمدی نژاده و بقیه باید بزنن گاراژ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
بیخود برای انتصابات بازار گرمی نکن .... نه احمدی نژاد، و نه هیچکس دیگر ..... رای بی رای
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
در فزای مجازی نه فقط در روستا ها که به اینترنت دست رسی ندارند که مثبت های شما را بالا ببرند
با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی

تا بی‌خبر بمیرد در درد خودپرستی

عاشق شو ار نه روزی کار جهان سر آید

ناخوانده نقش مقصود از کارگاه هستی

دوش آن صنم چه خوش گفت در مجلس مغانم

با کافران چه کارت گر بت نمی‌پرستی

سلطان من خدا را زلفت شکست ما را

تا کی کند سیاهی چندین درازدستی
عمر اصلاحات سرآمده مخاطبین تابناک
چه دوست داشته باشید چه نداشته باشید
واکسن ایرانی رو یقینا ترجیح میدم تا خارجی
چون رو بدن ایرانیها و هموطنان عزیزم و ژنتیک ایرانی تست میشه
یادمون باشه خونهای آلوده فرانسه رو که هنوز بعضی خانواده ها از عوارضش رنج میبرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
داروهای اصلی دارخانه ها خارجیه
جالب است ما چند همسایه هستیم ۳تا از همسایهامون ماشین خارجی دارند که قیمت شان هر کدام بالای ۱میلیارد تومان است ولی ما پراید هم نداریم برای آنها یارانه کرونا واریز شده برای ما نه ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
باید بار کنی وگرنه این زندگی نیست شکنجه روحی است!
لطفا بسیجیان عزبز استفاده از واکسن کرونای خارجی را تحریم کنند تا کسانی که احتیاج بیشتری دارند استفاده کنند. واکسن فقط واکسن چین و روسیه. احتمال داره داخل واکسنهای آمریکایی موادی باشه که ژن شیعیان ایرانی دستکاری بشه. الله اعلم
جناب گنجی اگر درمورد خرید واکسن ونفروختند به ایران مورد بحث دولت شد همصدا با رسانه بیگانه شده اند؟اگر گفتند نظامیان نباید وارد عرصه شود این همصدایی با بیگانه هست؟اقای گنجی شماها مدعی هستید ازسوی ملت حرف میزنید وملت هم خواهان دشمنی باامریکا وعدم مذاکره باامریکاهستند اگر گفتند بیایید یکبارهم شده نظرمردم را بارفراندوم جویاشوید همصدا بابیگانه هست؟ اگر گفتند عدم تصویب لایحه اف ای تی اف ازسوس افراطیون که منجر شد هیچ تبادلات ارزی بین ایران وباکشورهای دیگری اتفاق نیفتد وبگویند علتش اف ای تی اف هست همصدا بابیگانه شدن تلقی میشود؟
حالا جناب گنجی من بعنوان یک هموطن ازشماسوالی دارم لطف میکنید پاسخ این حقیررا بدهید
1-درمورد قانون انتخابات ایا دلیلش این نبود که باقانون جدید بتواند اقای رئیس دیوان محاسبات وارد عرصه انتخابات شود ایا هدف شماها این نبود که بتوانید باکم کردن سن انتخابات فردمورد نظرتان مثل اقای لذرپاش را کاندید کنید وگرنه ایا دراین اوضاع اشفته بازار معیشت مردم وگرانی اولویتی بالاترازاین برای مجلسیان شماها نبود؟ چطور شمادم ازمردم ومردمی بودن میزنید که معیشت ملت دربرنامه نمایندگان مجلس نباشد
2-درمورد رفراندوم برای اینکه اثبات کنید ملت باشماها همسو وبانظرتان موافق هستند واینقدر بخودتان اعتماد دارید برای یکبارهم شده وبرای اینکه دهان اصلاح طلبان ورسانه های بیگانه را برای همیشه ببندید رفراندوم مذاکره وهسته ای برگزارکنید درانتخابات اسفند با حضورپیدانکردن به شماها فهماندن ناراضی هستند
3- شما بعنوان یک روزنامه نگار بفرمائید چه اصراری هست که یک نظامی رئیس جمهور شود؟ ایا واقعا درکشورواقع فردی درقد وقواره رئیس جمهور پیدا نمیشود؟ ویا میدانید دربین خودتان فردی که بین مردم محبوبیت داشته باشه ندارید ومیترسید انتخابات را ببازید دست به سوی نظامیان دراز کردید این بند احتمال قوی زیاد هست چون فردی را درحد ریاست جمهوری ندارید مجبور شده اید بسمت نظامیان روی بیاورید
جناب گنجی من چون خودم افسربازنشسته ارتش هستم بیان میکنم شاید فردی بهترین تئوریسن دفاع نظامی باشد شاید بهترین وزبده ترین فرمانده باشد شاید نه بلکه به احتمال قوی فرمانده پاکدستی هم باشد وشاید بهترین اختراعات دفاعی وموشکی هم درکارنامه داشته باشد ودهها دلیل عالی برای یک فرمانده خوب بودن را داشته باشد ایا دلیل میشود یک فرمانده عالی وممتاز بتواند یک کشوررا بخوبی بااین همه مشکلات اقتصادی وسیاسی وتفکرات افراطی درداخل اداره کند؟ چطور یک فرمانده را برتر میدانید که همری رادرکسوت نظامیگری گذروند وهیچ سبقه سیاسی ودیپلماتیک وروابط بین الملل نداردرا درمسند ریاست جمهوری بنشانید؟جناب گنجی من بارها درتحلیل دوستانتان شنیده ام که یک فرد نظامی درمذاکره نمیترسد مگر کسی ازمذاکره کنندگان ترسیده اند؟ ویا مگر قرارهست موقع مذاکره با تیربار وموشک وارد اتاق شویم که اگر رئیس جمهور نظامی باشد ترس نداردجناب گنجی رئیس جمهور باید شعور سیاسی وسواد سیاسی وسبقه سیاسی داشته باشد رئیس جمهور باید فردی خوشنام وباسابقه سیاسی مثبت درکارنامه داشتخ باشد واگر تاالان این اتفاق رخ نداد همین مشکلات را بوجود اورد که الان مردمان کشوردارند هزینه امثال احمدی نژاد که فردی نظامی بود وهیچ سابقه سیاسی نداشت باحمایت ...شماها ورسانه های اصولگرایک شبه رئیس جمهور کشور شد وبااخلاق تند وبی منطقی که داشت اموال ایران رادرزمان ریاست جمهوریش وبا دبیر امنیت ملیش اقای جلیلی موجب شد امریکا بخاطر هزینه وضرر بلوکه نماید ایا احمدی نژاد نظامی نبود؟ ایا ازاین نظامی کشورومردم بهره ای دیده اند؟ ایشان حتی نمیتوانست رئیس دفترش را کنترل کند ویا اصلا نمدانست چطور دکل نفتی دربین راه مفقود شد ویا همینطور احداث کارخانه تراکتورسازی درونزوئلا که هیچ تولید دربرنداشت وبا کلی هزینه ازبیت المال الان تعطیل هست و.......
جناب گنجی درمورد عدم تصویب لایحه اف ای تی اف اگر یادمبارکتان باشد بارها دولت ورئیس حمهور دران زمان درمصاحبه وسخنرانی از مجمع خواهش کردن که تصویب شود وگرنه هرگونه مبادلات مالی وارزی بین بانکی با بانکهای دنیا بامشکلاتی مواجه میشویم گوش نکردید وگوش نکردند الان بااین اوضاع کرونا بزور 2/500/000واکسن انفولانزا وارد کشورکردند که 1500تای انهارا بعنوان دشت اول نمایندگان جهادی وانقلابی شماها تزریق کردند ومردم بخاطر سیاست افراطی وبی منطقی ولجبازی بادولت باید بامرگ دست وپنجه نرم کنندوهمین تصویب نشدن موجب شد داروهای بیماران سرطانی وخاص وارد کشور نشود وجان عزیزان بخطر بیفتد ایا مسئولیت اینکارا قبول کردید؟یا هنوز دارید برلجبازیتان اصرارمیکنید؟
جناب گنجی شاید حرف شماها درست باشد مردم بانظام ودرکنار نظام هستند خوب اینکه ترسی نداردشماهاکه اینقدر به مردمان این کشوراعتمادارید وباشماها هستند اولا چرا برای همیشه رفراندوم برگزار نمیکنید تا دهان اصلاح طلبان ورسانه های بیگانه را ببندید؟ دوم اینکه مردم نکنه همان15درصد انتخابات اسفند مدنظر هستند؟
جناب گنجی هدم مذاکره ومخالفت بامذاکره مربوط به طیفی ازافراد که نمیتوانند منطقی وباعلم ودرایت حق کشوررا بگیرند چه اشکال دارد برای ملت وخواست ملت ارزش قائل شودید؟ اگرراست میگوئید مردمدار ومعیشت مردم دغدغه شماهست بروید مذاکر کنید اگر درحین مذاکره امریکا زیاده خواهی کرد وقصد داشتازایران باج گیری کند مذاکره راترک وشفاف برای مردم توضیح دهید که ملت بااینکه میدانستیم امریکا زورگوهست بخاطر شماها رفتیم مذاکره امریکاازمااینهاراخواست ومابخاطر شماها ونسلهای اینده وغیرت ایرانی تن به این مذاکره ندادیم وترک کردیم اونموقع مردم بادل وجان ازشماها حمایت میکنند نه اینکه شکمتان سیر فرزندانتان دربهترین پست دولتی مشغول بکارباشد بالاترین حقوق را بگیرید دربهترین نقطه تهران سکونت داشته باشید وباامکانات بیت المال دانشگاه وسهمیه بگیرید اونوقت باشکم سیری دم ازفقرداری وحامی مردمی بودن سردهید نه عزیزم مردم عوام نیستند دستتان روشده جناب گنجی شماها بعنوان متدین دیندار ولایتمدار برای محض رضای خدا یک مقام نظام ازعلماها ومقامات جهادی وانقلابی که مخالف برجام ومذاکره هستند مثال بزنید کدامیک ازفرزندان نشان بیکارهستند ویا بعنوان کارگر دربخش خصوصی کارمیکنند چندماه چندماه حقوق نمیگیرند؟ بخدا بخدا یک نفر را مثال بزنید من مطیع نظراتتان میشوم نمونه اش اقای ولایتی برای مردم نسخه لنگ ونان خشک خنجر مثل مردم یمن پیچید ولی دوتافرزندانش دربهترین هتل ترکیه پارتی گرفتند
جناب گنجی اگر واقعا انصاف دارید وداشتید برجام اگر بدبود بفرمائید چرا امریکاازبرجام خارج شد؟ مگر نمیگوئید برجام امتیاز داد یک نمونه امتیازرا نام ببرید؟ اقای گنجی انصاف داشته باشید برجام با تائید رهبری وشورای نگهبان ومجمع تائید شد یعنی اقای ظریف درهرمذاکره تمام بند بند مذاکره را بعرض رهبری میرساند ونظررهبری را هم جویا میشد ودرمذاکرات بعدی لحاظ میکرد تا شد این برجام حالا بفرمائید برجام نافرجام دولت امتیاز داد قبول چرا مجمع تائید کرد؟ چرا شورای نگهبان تائید کرد؟ ویا نمیدانستند متن برجام چی بود ...
ا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
هزاران درود بر نویسنده این نظر
اتفاقا آخرش واکسن های آمریکایی را آقا زاده ها استفاده میکنن
و واکسن ساخت داخل هم برای مردم شریف ایران
بنام خدا
مابه احمدی نژاد بخاطر تابو شکنی اش (شکشتن هیمنه طلبکاران انقلاب )رای دادیم رو دست می خوریم اگه ببینیم با خاتمی بسته
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
این لکه ننگ همنشینی با یک بی ادب به خانمی نمیچسبه ارزو را به ... خواهید برد
اینم یکی مثل سعید امامی ست دیگه چرا توقع بیشتر دارید
اقای نقدی عزیز خدا کند که این گفته شما درست باشد اما مثل مرشدت ولایتی که مردم را به نان خشک خوردن تشویق می کند وفرزندانش ب....
راستی از کرونا یاب ساخت برادرانرسپاه چه خبر؟
من برام سواله که ما خودمون روغن بنفشه و عنبر نسا تولید میکنیم و خودکفا هستیم دیگه واقعا لازمه واردات واکسن خارجی اون هم با دلار ۲۵ هزار تومانی؟
واقعا لازم نیست
نمیدونم گنجی کیه ولی همین که اسم فردوسی پور رو اورده و البته مشخصه که دید منفی به عادل داره، برام کافیه تا بفهمم گنجی درد مردم نداره. درد مقام داره.
راستی عاملان و آمران قتل های زنجیره ای، الان کجا هستند؟
خاتمی ریس جمهور بعد ایران خواهد بود
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
خاتمی که سهل است اگر ماندلا گاندی جواهر لعل نهرو چرچیل ابراهام لینگلن حتی ماهاتیر محمد هم که بیاید رای بی رای قلقلکمان ندهید
آقای گنجی مواضع را بررسی نکرده. آنچه او بررسی کرده صداقت رسانه های فارسی زبان خارجِ کشور در انتقال صحیح اخبار به مخاطب است.ظاهرا و در نتیجه این بررسی کارشناسانه ی آقای گنجی، آن رسانه ها وظیفه خبری و تحلیلی خود را درست انجام داده و مواضع جناح اصلاح طلب نیز به درستی بازنشر می شود
حتی چند سال قبل رهبر معظم انقلاب فرموده بودند که رسانه های آنطرف آبی، تیتر درست تری از فرمایشات ایشان، نسبت به رسانه های داخلی می زنند
در مورد جناح اصولگرا، رسانه های فارسی زبان خارج از کشور، معمولا بخشی از بحث ها و مذاکرات را هدف قرار میدهند که در رسانه های داخلی کمتر مطرح می شود و به همین دلیل تصور می شود آنها در این خصوص صاحب موضع هستند ولی اینها صرفا بخشهایی از بحث است که زمان بیشتری به آنها پرداخته می شود
"حماسه بسیج در ریشه‌کنی فلج اطفال" ؟؟؟!!!!
از مستعان ۱۱۰ چه خبر.
متاسفم که اکثر دنبالکنندگان تابناک از خیانت غرب در حق ایرانیان در اهدای خون آلوده به ایدز به بیماران هموفیلی و وارد کردن ایدز به کشور بی اطلاعند. اگر بار دیگر بخواهند خیانت و جنایت مشابهی انجام بدن چه چیزی مانعشون خواهد شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
یک پاسدار اون زمان رییس سازمان انتقال خون ایران بود ضمن اینکه گیت تشخیص ایدز را هم نداشتند و شد آن فاجعه ایدز هموفیلیها
با سلام واحترام
هنوز خاطره نقش اقای نقدی در ماجرای کوی دانشگاه تهران فراموش نشده است.
قتل های زنجیره ای حرف از قتل یکی دو نفر نیست نیست
بیش از ۸۰ نفر کشته شدند . نمیشود خودسرانه ۸۰ نفر را کشت بدون آنکه لو نرود
ژاپن بی خودی ژاپن نشده!
واسه محمود خودش حدی نگیره دیگه به حرفهاش اهمیت نمیدیم. اون هر چی دوست داره بگه مهم نیستش
احمدی با نفت 150دلار و در نفت 8 ساله اش برابر بود با 100 سال فروش نفت ایران و به باد داد این ثروت ملت بیچاره را دیگر چه صحبتی دارد و خاتمی با نفت 5 دلار کشور را به اوج رساند عسلویه که حالا استفاده می کنیم نعمت آزمان است و پروشیمی
اظهار نظرهای به اصطلاح خوانندگان تابناک آنقدر تکراری و نخ نما شده که خودشون باید بفهمند که خوانندگان می فهمند یک جهت خاص دنبال میشه و بقیه حذف میشن و دویست تا سیصدتا مثبت یا منفی هم ارزشی برای قضاوت نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
در اینکه تکراری و خسته کننده است شکی نیست اغلب نظرات فاقد نکته سنجی و طراوت و نشان از نداشتن ذوق و هوش مخاطبان تابناک
اما تابناک بین رسانه های اصولگرا موضع گیری های بهتری داره
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
ما همینجا خوشیم قبول هم داریم تو برو اوجایی که هم نظرا اونجا به وفور مثبت میدن تا قضاوتتان هم ارزش داشته باشه
کرونا یاب رو خوب آمدی. کاشکی دلشون به رحم بیاد و از این دستگاه های کرونا باب به این کشورهای بدبخت اروپایی و آمریکای شمالی صادر کنند.
ای خدا خیرش بدهد .بگویید واکسن های خارجی را ما می زنیم ..واکسنهای ایرانی را بزنید به بسیج و سپاه ...بارک الله به شما خدا خیرتان هم بدهد
خاتمی بعیده با احمدی نژاد دیدار کنه
من حاضرم واکسن خارجی بزنم ایرانی را هم تقدیم کنم به مدیران ولی بعید می دانم بپذیرند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست